perjantai 12. lokakuuta 2012

Kiitos!

Sivusto kerännyt 12 lukijaa ja yli 900 vierailua. Kiitän ja kumarran.

Tämän blogin perusidea on mun omien ajatuksien jäsentäminen. Ymmärrän itseäni kun avaudun kirjallisesti, saan sanat paperille. Ne on ikäänkuin ulkoistettu minusta ja näin voin käsitellä kipeitäkin asioita irrallaan itsestäni. Kirjoittaminen on siis terapiaa.

Arvostan kovasti jokaista kävijää. Jos et halua jättää kommenttia, klikkaa kommenttilootan vaihtoehdoista jotakin. Kommentin jättäminen kuitenkin kannustaa jokaista bloggaajaa kirjoittamaan lisää ja ehkä useamminkin. Tämä uusi blogi on nyt enemmän mun elämää, kipuineen ja iloineen. Edellinen tuli tiensä päähän. Koen saaneeni uuden elämän ja sen mukaan muuttui blogikin.
Blogin lukijaksikin on helppo liittyä oikealla olevasta napista, katsotaan saanko lukijamäärän kasvatettua vaikka kahteenkymmeneen?

Olkaa rohkeita, ottakaa osaa elämääni jättämällä kommentti jos se tuntuu luontevalta.

Nyt olen täysin uuvuksissa päättyneestä työviikosta, tämä päivä oli piste I:n päälle ja naulasi yhden naulan tulevaan arkkuuni. Jos tämä sama peli jatkuu, mitä tänään töissä oli, mun suunta toisille maisemille voi alkaa.
En  nyt hötky enkä hytise, katsotaan.

Nyt menen nukkumaan, kaipaan UNTA!


2 kommenttia:

muju62 kirjoitti...

Ol hyvä vaan :)
Luen tätä koska olet mielestäni kiinnostava tyyppi ja vastailenkin aina joskus...
Kirjoitan itsekin, mutta ihan vaan itselleni ja purkaakseni ilojani sekä surujani. Blogin pitäjäksi minusta ei ole koska mulla ei ole siihen tarvittavaa taitoa tai viitseliäisyyttä, mielleläni silti sinun juttujasi luen.

Tosta työstä vielä. Olet sen verran nuori (kuten minäkin :D) että työvuosia on vielä paljon jäljellä ja siks vaakakupissa painaa tosi paljon työn mielekkyys sekä työpaikan ilmapiiri. Itse tein siten et jatkoin "paskassa paikassa" ja samalla hain muita töitä. Sitten ko sain sijaisuuden toisaalla, niin tein uhkarohkean teon ja hyppäsin huuthemmettiin vanhasta. Sillä tiellä olen vieläkin, vaiks kyllä silloin pelotti....

Koitahan pärjäillä siellä ja tee ihan vaiks paperille lista kaikista hyvistä ja huonoista jutuista elämässäsi, äläkä sit ole liian ankara =)=)=)

Unknown kirjoitti...

Argh!

Olen nyt vastannut 5 kertaa viestiisi, siis sulle muju. Jostain syystä bittiavaruus hotkii kaikki mun kommentit.